Aktualności

Skandia Życie inspiruje do oszczędzania.

2013-10-28

Skandia Życie TU S.A. rozpoczyna wyjątkową kampanię edukacyjną „sfinansowani.pl”. Celem działań jest propagowanie aktywnego oszczędzania oraz ułatwienie klientom podejmowania świadomych decyzji w zakresie skutecznego zarządzania finansami osobistymi. Kampania potrwa do września 2014 r. Partnerem projektu jest wydawnictwo Gruner + Jahr Polska.

Zagadnienia dotyczące konieczności dodatkowego zabezpieczenia przyszłości finansowej – na realizację marzeń, spokojnej emerytury czy ułatwienie dzieciom startu w dorosłość – odgrywają coraz istotniejszą rolę w debacie publicznej.  By jednak było to możliwe, poza chęciami, potrzebna jest wiedza, systematyczność i wytrwałość.

W celu dostarczenia Polakom kluczowych informacji i wzmacniania oszczędnościowej motywacji, Skandia Życie i wydawnictwo Gruner + Jahr Polska rozpoczynają kampanię edukacyjną „sfinansowani.pl”. Celem projektu jest budowanie społeczności osób spełnionych finansowo.

W ramach działań, na łamach magazynów lifestyle’owych: Glamour, Claudia, Coaching, Focus, National Geographic Traveler, Kaleidoscope oraz portalu kobieta.pl zostanie opublikowany cykl poradnikowy poświęcony praktycznym sposobom skutecznego budowania kapitału i niezależności finansowej. Dodatkowo, zostanie uruchomiona platforma online www.sfinansowani.pl, za pośrednictwem której użytkownicy, poza materiałami edukacyjnymi, będą mogli umówić się z Doradcą Skandia Życie.

 
 

Serwis korzysta z plików cookie (tzw. ciasteczka). Więcej informacji jakich cookies używamy, w jakim celu oraz jak nimi zarządzać, znajdziesz klikając w link Polityka cookies .