Aktualności

Problemy z dokonywaniem przelewów

2012-10-24

Z informacji uzyskanych od Klientów wiemy, że w przypadku dokonywania płatności składek mogą pojawić się komunikaty wskazujące na niemożność zrealizowania przelewu, dla przykładu: „Przykro nam, usługa jest w tej chwili niedostępna. Prosimy spróbować ponownie”,  „Rachunek odbiorcy nie istnieje, nieprawidłowy numer oddziału”
Pragniemy uspokoić i poinformować, iż problem nie leży po stronie Skandii Życie TU S.A., lecz wynika z kwestii technicznych związanych z dokonywaniem rozliczeń między bankami. W związku z tym zwróciliśmy się do banku obsługującego rachunki na jakie wpływają składki z prośbą o wyjaśnienie tej kwestii i podjęcie stosownych działań, mających na celu przywrócenie możliwości dokonywania przelewów.
Na chwile obecną, w przypadku pojawiania się jakiegokolwiek komunikatu o niemożności zrealizowania przelewu, zalecamy kontakt z Państwa bankiem w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji oraz potwierdzenie czy przelew został zrealizowany, a w przypadku niedokonania przelewu o ponowne jego wykonanie.

 
 

Serwis korzysta z plików cookie (tzw. ciasteczka). Więcej informacji jakich cookies używamy, w jakim celu oraz jak nimi zarządzać, znajdziesz klikając w link Polityka cookies .