Aktualności

Nowa mobilna usługa dla klientów

2013-11-06

Z przyjemnością informujemy, że w dniu 6 listopada wprowadziliśmy nową usługę pozwalającą klientom na mobilne monitorowanie płatności umowy ubezpieczenia.

Klienci Skandii będą otrzymywać kluczowe informacje dotyczące płatności oraz bieżącego stanu polisy SMS-em i e-mailem.

Zarządzanie wydatkami, szczególnie w przypadku wielu zobowiązań finansowych, często wymaga planowania w kalendarzu terminów poszczególnych płatności. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, udostępniamy nową usługę, która pozwoli monitorować zobowiązania w ramach polisy przez SMS oraz e-mail.

Za pośrednictwem wiadomości SMS klienci otrzymają m.in. przypomnienie o upływającym terminie zapłaty składki oraz potwierdzenie wpłaty składki dodatkowej.

System powiadomień poinformuje klienta również o niedopłacie Składki Regularnej.

W najbliższym czasie planujemy rozszerzyć listę informacji przekazywanych klientom mobilnie.

Zachęcamy do aktualizacji/uzupełnienia danych teleadresowych, dzięki temu uzyskacie Państwo dostęp
do wszystkich informacji, jakie przekazujemy naszym Klientom.

 
 

Serwis korzysta z plików cookie (tzw. ciasteczka). Więcej informacji jakich cookies używamy, w jakim celu oraz jak nimi zarządzać, znajdziesz klikając w link Polityka cookies .