Aktualności

Badanie satysfakcji - chcemy poznać opinię naszych Klientów

2012-10-26

Skandia nieustannie pracuje nad zapewnieniem swoim klientom najwyższej jakości usług. Dlatego wspólnie z Instytutem Badawczym TNS Polska prowadzimy projekt, badawczy, którego celem jest poznanie opinii i preferencji naszych Klientów.

W terminie od 29 października do 8 listopada 2012 r. z losowo wybranymi Klientami telefonicznie skontaktuje się z osoba reprezentująca TNS Polska, która udzieli dodatkowych informacji związanych z badaniem i bezpośrednio poprosi o udział w tym projekcie.

Państwa udział w tym badaniu ma dla nas istotne znaczenie, dlatego prosimy o wzięcie udziału w badaniu i wsparcie tej inicjatywy poprzez udzielenie pełnych i szczerych odpowiedzi na nasze pytania.

Badanie jest w pełni anonimowe. Dane zostaną udostępnione Skandii przez TNS Polska wyłącznie w formie zbiorczych zestawień i analiz statystycznych.
Zapraszamy do udziału w badaniu i dziękujemy za poświęcony czas.

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Infolinią Skandii pod numerami telefonów:
801 888 000 lub +48 22 460 22 22.

Więcej o TNS Polska
TNS Polska to wiodąca i najbardziej doświadczona firma na polskim rynku w dziedzinie custom research, powstała w wyniku połączenia TNS OBOP i TNS Pentor.

TNS Polska w swojej pracy kieruje się zasadami etyki badawczej, przestrzega Ustawy o ochronie danych osobowych.

 
 

Serwis korzysta z plików cookie (tzw. ciasteczka). Więcej informacji jakich cookies używamy, w jakim celu oraz jak nimi zarządzać, znajdziesz klikając w link Polityka cookies .