Nowa mobilna usługa dla klientów Vienna Life

Warszawa, 7 listopada 2013 r.

 

Vienna Life TU S.A. udostępniła nową usługę pozwalającą klientom na mobilne monitorowanie płatności w ramach umowy ubezpieczenia. Od początku listopada br. klienci będą otrzymywać kluczowe informacje dotyczące bieżącego stanu polisy SMS-em i e-mailem.

Zarządzanie wydatkami, szczególnie w przypadku wielu zobowiązań finansowych, często wymaga planowania w kalendarzu terminów poszczególnych płatności. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, Vienna Life udostępniła nową usługę, która pozwoli monitorować zobowiązania w ramach polisy przez SMS oraz e-mail.

Za pośrednictwem wiadomości SMS klienci Towarzystwa otrzymają m.in. przypomnienie o terminie zapłaty składki oraz potwierdzenie wpłaty składki dodatkowej. System poinformuje klienta również o niedopłatach bieżących zobowiązań.

Na adres e-mail wskazany przez klienta będą z kolei przesyłane informacje potwierdzające dokonanie zleconych dyspozycji np. zmiana danych czy potwierdzenie indeksacji składki.

Wprowadzenie mobilnego systemu informacyjnego pozwoli klientom na lepsze zarządzanie polisą. W początkowym okresie usługa będzie wspierana tradycyjną korespondencją, stopniowo jednak będziemy coraz bardziej rozwijać rozwiązania mobilne o dodatkowe funkcjonalności. Narzędzia tego typu zapewniają bowiem szersze możliwości komunikacji z klientami oraz są bardziej przyjazne środowisku z uwagi na ograniczenie zużycia papieru” – powiedziała Agnieszka Książek, dyrektor marketingu Vienna Life.

 

Serwis korzysta z plików cookie (tzw. ciasteczka). Więcej informacji jakich cookies używamy, w jakim celu oraz jak nimi zarządzać, znajdziesz klikając w link Polityka cookies.