Aktualności

  • 24.04.2017

    Praca Biur Obsługi Klienta w dniu 02.05.2017

    Informujemy, że w dniu 02.05.2017 Biura Obsługi Klienta pracować będą w godz. 09.00 - 17.00.

    Za utrudnienia przepraszamy.

  • 18.04.2017

    Praca Biura Obsługi Klienta we Wrocławiu w dniu 20.04.2017

    Informujemy, że w dniu 20.04.2017 Biuro Obsługi Klienta we Wrocławiu pracować będzie w godz. 13.00 - 19.00.

    Za utrudnienia przepraszamy.

  • 07.04.2017

    Biura Obsługi Klienta nieczynne w dniu 14.04.2017

    Informujemy, że w dniu 14.04.2017 Biura Obsługi Klienta będą nieczynne.

    Zapraszamy do kontaktu z Infolinią w godzinach od 8.00 do 18.00
    801 888 000 (numer do kontaktu z krajowych telefonów stacjonarnych)
    +48 22 460 22 22 (numer do kontaktu z zagranicy lub z telefonów komórkowych)

    Przepraszamy za utrudnienia.

  • 22.03.2017

    Przerwa w dostępie do Vienna Life Online

    Informujemy, że w związku z pracami serwisowymi w terminie 25.03.2017 (sobota) od godziny 23:30 do 26.03.2017 (niedziela) do godziny 11:00 system Vienna Life Online będzie niedostępny.

    Przepraszamy za utrudnienia.
    Zespół Vienna Life Online

  • 06.03.2017

    Vienna Life wśród złotych laureatów Stevie Awards

    Z przyjemnością informujemy, że Vienna Life TUnŻ została wyróżniona złotą statuetką w kategorii Business Intelligence Solution przez międzynarodową kapitułę plebiscytu Stevie Awards for Sales & Customer Service.  Jury 11 edycji konkursu doceniło nowoczesność i wysoką efektywność programu NAVIGO.

    W Vienna Life stawiamy na współpracę z klientem, efektywność oraz nowoczesne rozwiązania. To droga, którą wytyczyliśmy sobie dawno temu i konsekwentnie nią podążamy. Dlatego tym bardziej jestem dumny, że kapituła prestiżowego Stevie Awards doceniła nas właśnie w kategorii Business Intelligence Solution– jest to dla mnie potwierdzenie,
    że obraliśmy dobry kierunek, a naszą pracę wykonujemy na najwyższym, międzynarodowym poziomie –
    powiedział Paweł Ziemba, Prezes Zarządu Vienna Life TUnŻ.

    Nagrodzony program NAVIGO to narzędzie skierowane do inwestorów indywidualnych, dostępne bez względu na wysokość posiadanych aktywów. Łączy ono indywidualny profil klienta z wiedzą i doświadczeniem ekspertów Vienna Life. Specjaliści tworzą spersonalizowany portfel dopasowany do potrzeb inwestora. Poszczególne instrumenty finansowe są w nim dobierane w zależności od preferencji użytkownika. Monitorowane na bieżąco wyniki finansowe, w razie potrzeby zostają zmodyfikowane tak, aby osiągnąć oczekiwane zyski przy zachowaniu najwyższej ochrony kapitału. Co więcej, klient może na bieżąco monitorować stan posiadanych aktywów w dostępnym online, specjalnym panelu użytkownika. W okresie od października 2012 r. do grudnia 2016 r. stopa zwrotu portfeli NAVIGO wyniosła od 4,18% do 11,34% (tj. w zależności od poziomu ryzyka akceptowalnego przez inwestorów).

    Szczegółowe informacje o programie są dostepne w zakładce Usługi Inwestycyjne (http://www.viennalife.pl/oferta/uslugi-inwestycyjne/navigo.html)

    Stevie Awards for Sales & Customer Service to jeden z najbardziej znanych i prestiżowych międzynarodowych plebiscytów, wyróżniający osiągnięcia w obszarze obsługi klienta, rozwoju sprzedaży oraz usług. Co roku kapituła złożona z ekspertów ocenia kilkaset zgłoszonych prac
    z całego świata, przyznając złote, srebrne oraz brązowe statuetki.

  • 10.02.2017

    Praca Biura Obsługi Klienta we Wrocławiu w dniu 10.02.2017

    Informujemy, że z przyczyn technicznych godziny pracy Biura Obsługi Klienta we Wrocławiu w dniu 10.02.2017 zostały skrócone. Plkacówka pracuje w tym dniu w godzinach 09-17:00.

    Za utrudnienia przepraszamy.

     

  • 01.02.2017

    Nasze Biura Obsługi Klienta pracują dłużej.

    Uprzejmie informujemy, że od 01.02.2017 roku wydłużone zostały godziny pracy Biur Obsługi Klienta Vienna Life.

    Wszystkie nasze placówki są obecnie czynne w godzinach 09.00 - 19.00.

    Serdecznie zapraszamy.

  • 27.01.2017

    Zmiana oferty inwestycyjnej

    W związku ze zmianą oferty inwestycyjnej Vienna Life TU na Życie S.A. Vienna Insurance Group  z dniem 27 stycznia 2017 roku przedstawiamy krótki przewodnik po zmianach w Wykazach Pozycji Inwestycyjnych i Regulaminach Ubezpieczeniowych Funduszy Kapitałowych.

    Aktualne dokumenty znajdują się w zakładce Strefa klienta - Przydatne dokumenty - Inwestowanie
    Zapraszamy do zapoznania się z nimi.

    Nowe fundusze w ofercie inwestycyjnej >>
    Przewodnik po zmianach w dokumentach >>

    W razie wątpliwości zapraszamy do kontaktu z Infolinią w godzinach od 8.00 do 20.00
    801 888 000
    (numer do kontaktu z krajowych telefonów stacjonarnych)
    + 48 22 460 22 22 (numer do kontaktu z zagranicy lub z telefonów komórkowych)

  • 10.01.2017

    Praca Biur Obsługi Klienta w dniach 12-13.01.2017

    Informujemy, że w dniu
    - 12.01.2017 wszystkie Biura Obsługi Klienta pracują w godzinach 9:00-14:00.
    - 13.01.2017 wszystkie Biura Obsługi Klienta będą nieczynne.

    Przepraszamy za utrudnienia.

    Zapraszamy do kontaktu z Infolinią w godzinach od 8.00 do 20.00
    801 888 000 (numer do kontaktu z krajowych telefonów stacjonarnych)
    +48 22 460 22 22 (numer do kontaktu z zagranicy lub z telefonów komórkowych)

  • 02.01.2017

    BOK przeniesione z ul. Marszałkowskiej na ul. Marynarską 15.

    Informujemy, że Biuro Obsługi Klienta znajdujące się przy ul Marszałkowskiej 81 zostało przeniesione na ul. Marynarską 15.

     

     

 
Załaduj więcej
 

Serwis korzysta z plików cookie (tzw. ciasteczka). Więcej informacji jakich cookies używamy, w jakim celu oraz jak nimi zarządzać, znajdziesz klikając w link Polityka cookies.