Aktualności

Praca Biur Obsługi Klienta w dniach 12-13.01.2017

10.01.2017

Informujemy, że w dniu
- 12.01.2017 wszystkie Biura Obsługi Klienta pracują w godzinach 9:00-14:00.
- 13.01.2017 wszystkie Biura Obsługi Klienta będą nieczynne.

Przepraszamy za utrudnienia.

Zapraszamy do kontaktu z Infolinią w godzinach od 8.00 do 20.00
801 888 000 (numer do kontaktu z krajowych telefonów stacjonarnych)
+48 22 460 22 22 (numer do kontaktu z zagranicy lub z telefonów komórkowych)

więcej

BOK przeniesione z ul. Marszałkowskiej na ul. Marynarską 15.

02.01.2017

Informujemy, że Biuro Obsługi Klienta zanjdujące się przy ul Marszałkowskiej 81 zostało przeniesione na ul. Marynarską 15.

 

 

więcej

BOK w Warszawie (ul. Marszałkowska) nieczynny w dniach 28-30.12.2016

22.12.2016

Informujemy, że w dniach 28-30.12.2016 Biuro Obsługi Klienta w Warszawie, ul. Marszałkowska 81 będzie nieczynne.

Zapraszamy do Biura Obsługi Klienta w Warszawie, ul. Marynarska 15

oraz

do kontaktu z Infolinią w godzinach od 8.00 do 20.00
801 888 000 (numer do kontaktu z krajowych telefonów stacjonarnych)
+48 22 460 22 22 (numer do kontaktu z zagranicy lub z telefonów komórkowych)

więcej

Czy viesz jak zarządzać swoimi finansami?

19.12.2016

Czy 1 000 złotych to kwota wystarczająca, aby rozpocząć inwestowanie? Lepiej jest kupić czy wynajmować mieszkanie? Jak zachowują się obecnie rynki wschodzące? Na co zwracać uwagę kupując dzieła sztuki nowoczesnej? Niezależnie od tego czy posiadasz duży kapitał, czy też stawiasz pierwsze kroki jako inwestor, portal viem.pl nie tylko wyposaży Cię w wiedzę dotyczącą zarządzania finansami, ale także przekaże informacje nt. bieżącej sytuacji na rynkach.

 

Właśnie rusza nowa platforma edukacyjno-informacyjna, której autorem jest towarzystwo ubezpieczeń Vienna Life (dawniej: Skandia Życie). Viem.pl to portal tworzony przez ekspertów – zarówno naukowców, specjalistów TFI, jak i praktyków na co dzień zatrudnionych w spółce. Celem platformy jest dostarczenie rzetelnych, merytorycznych, a przy tym napisanych w przystępny sposób informacji nt. finansów każdemu, niezależnie od zasobności posiadanego portfela.

 

Debiutujący portal viem.pl to miejsce, gdzie publikujemy materiały opracowane przez naszych analityków, doradców finansowych, ale też np. wykładowców SGH – powiedział Paweł Ziemba, prezes Vienna Life – Decyzja o stworzeniu platformy powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie zgłaszane przez klientów oraz współpracujących z nami pośredników.
Coraz chętniej uczestniczą oni w procesie projektowania i realizacji produktów finansowych,
a co za tym idzie – chcą poszerzać swoją wiedzę. Wychodzimy naprzeciw takiej postawie, dzięki której też my sami jesteśmy w stanie bardziej precyzyjnie odpowiadać na potrzeby klientów i osiągać lepsze wyniki.

 

Twoje Finanse, Twoja Edukacja, Informacje Rynkowe

Portal Viem.pl to miejsce, w którym każdy znajdzie coś dla siebie. Platforma została podzielona na trzy działy.  

 

Pierwszy z nich „Twoje Finanse” to miejsce, gdzie publikowane są informacje na temat obecnej sytuacji ekonomicznej i prawnej w kraju. Tutaj dowiemy się m.in. czy i jak oszczędzają Polacy, jakie produkty finansowe dostępne są na rynku, czy też poszerzymy swoją wiedzę nt. sposobów zabezpieczenia emerytury.

 

Zakładka „Twoja Edukacja” to natomiast miejsce poświęcone zarządzaniu kapitałem. Od porad dotyczących planowania domowego budżetu, po inwestowanie w sztukę współczesną – ten dział wyposaży w kompleksowe informacje nt. możliwości naszego „portfela”, z których być może nawet nie zdajemy sobie sprawy.

 

Zakładka „Informacje Rynkowe” skierowana jest do wszystkich zainteresowanych zmianami na rynkach finansowych. Jak wiemy, czasami jedno wydarzenie jest w stanie wpłynąć na sytuację ekonomiczną na świecie w sposób radykalny. Gdzie obecnie lokowany jest największy kapitał? Jaki jest potencjał rynków wschodzących? Czy inwestorzy boją się Brexitu? Co się dzieje, kiedy Rosjanie wyruszają na zakupy? Eksperci Vienna Life oraz analitycy TFI na bieżąco komentują sytuację na światowych rynkach, a także podpowiadają, jak efektywnie zarządzać kapitałem. 

 

Wierzę, że nadszedł czas na przedefiniowanie roli zakładów ubezpieczeń oraz zbudowanie nowego dialogu z klientami. Zależy nam na tym, żeby rozumieli oni nasze produkty i wiedzieli, jak z nich korzystać – dlatego chętnie dzielimy się ekspertyzą oraz doświadczeniem – dodaje Paweł Ziemba – Jestem przekonany, że viem.pl to platforma, która będzie wspierać klientów
w podejmowaniu odpowiedzialnych decyzji finansowych.

 

Serwis posiada również dedykowaną sekcję dla partnerów Vienna Life, gdzie po zalogowaniu, mogą oni korzystać z dostępu do wszelkich aktualnych materiałów wspierających proces sprzedaży.

 

Więcej informacji: www.viem.pl  

więcej

Awaria Vienna Life Online

12.12.2016

System Vienna Life Online jest aktualnie niedostępny.
Pracujemy nad rozwiązaniem problemu.

Przepraszamy za utrudnienia.
Zespół Vienna Life Online

więcej

Miesięcznik inwestycyjny - grudzień 2016

12.12.2016

Aby łatwiej zrozumieć zmiany zachodzące na rynkach kapitałowych oraz ich wpływ na wartość poszczególnych klas aktywów zespół Skandii co miesiąc przygotowuje Miesięcznik inwestycyjny.

Przeczytaj grudniowy miesięcznik inwestycyjny

więcej

Praca Biur Obsługi Klienta w dniach 7-8.12.2016

01.12.2016

Informujemy, że w dniu 07.12.2016:

 - Biuro Obsługi Klienta w Katowicach będzie nieczynne
 - Biuro Obsługi Klienta w Krakowie będzie czynne w godzinach 9:00-13:00.

W dniu 08.12.2016 Biura Obsługi Klienta w Warszawie (ul. Marynarska i ul. Marszałkowska) będą czynne w godzinach 09:00-14:00.

Zapraszamy do kontaktu z Infolinią w godzinach od 8.00 do 20.00
801 888 000 (numer do kontaktu z krajowych telefonów stacjonarnych)
+48 22 460 22 22 (numer do kontaktu z zagranicy lub z telefonów komórkowych)

Za utrudnienia przepraszamy.

więcej

Praca Biura Obsługi Klienta we Wrocławiu w dniu 30.11.2016

25.11.2016

Informujemy, że w dniu 30.11.2016 Biuro Obsługi Klienta we Wrocławiu będzie otwarte w godzinach 09:00-13:00.

Zapraszamy do kontaktu z Infolinią w godzinach od 8.00 do 20.00
801 888 000 (numer do kontaktu z krajowych telefonów stacjonarnych)
+48 22 460 22 22 (numer do kontaktu z zagranicy lub z telefonów komórkowych)

Za utrudnienia przepraszamy.

więcej

Miesięcznik inwestycyjny - listopad 2016

10.11.2016

Aby łatwiej zrozumieć zmiany zachodzące na rynkach kapitałowych oraz ich wpływ na wartość poszczególnych klas aktywów zespół Skandii co miesiąc przygotowuje Miesięcznik inwestycyjny.

Przeczytaj listopadowy miesięcznik inwestycyjny

więcej

Praca Biur Obsługi Klienta w dniu 21.10.2016

17.10.2016

Informujemy, że w dniu 21.10.2016 Biura Obsługi Klienta w Krakowie, Wrocławiu, Katowicach i Warszawie (ul. Marszałkowska ) otwarte będą w godzinach 09:00-13:00.

Biuro Obsługi Klienta w Warszawie (ul. Marynarska ) będzie nieczynne.

Zapraszamy do kontaktu z Infolinią w godzinach od 8.00 do 20.00
801 888 000 (numer do kontaktu z krajowych telefonów stacjonarnych)
+48 22 460 22 22 (numer do kontaktu z zagranicy lub z telefonów komórkowych)
Za utrudnienia przepraszamy.

więcej

 
Załaduj więcej
 

Serwis korzysta z plików cookie (tzw. ciasteczka). Więcej informacji jakich cookies używamy, w jakim celu oraz jak nimi zarządzać, znajdziesz klikając w link Polityka cookies.